poniedziałek, 21 grudnia 2015

Po prostu Ja !

Cześć!
 Jestem Kordian. Mam piętnaście lat. Traktuje tego bloga jako pamiętnik.
Mój najlepszy przyjaciel popełnił samobójstwo przez co obecnie mam wrażenie, że moja dusza jest jak jesienna przyroda, która mnie otacza. Męczy mnie jaskółczy niepokój, czuje się umarły wewnętrznie. Sam nie wiem co mam myśleć. Dręczy mnie to, że nie mam żadnego celu w życiu. Myślę, że samobójstwo jest najlepszym wyjściem z tej sytuacji.

Grzegorz, na którego zawsze mogę liczyć nie zawiódł mnie i tym razem. Opowiedział mi trzy historie:
-o  Jasiu, który szył buty psom,
-wspominał o pamiętnej bitwie pod piramidami podczas wyprawy Napoleona
-historii Kazimierza, młodego oficera oddziałów polskich, które pod wodzą Napoleona brały udział w wyprawie moskiewskiej.
Na początku nie rozumiałem dlaczego mi je opowiada. Po głębszym zastanowieniu zrozumiałem, że każda z nich ma swój morał i posiada znaczenie takie jak: wartość pracy, uświęcenie walki o wolność i patriotyzm. Muszę kończyć, ponieważ woła mnie Laura.

PS: Ona jest taka cudowna. Mam nadzieje, że odwzajemnia moje uczucia pomimo różnicy wieku pomiędzy nami.

2 komentarze:

  1. Super! Fajny blog! Na pewno będę czytać! Historie super, aco do Laury, jest od ciebie starsza, wydaje mi się, że nie odwzajemni twoich uczuć...

    Pozdrawiam,
    Nad.Sof

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie mieć takiego przyjaciela jak Grzegorz. Przyjaciele w życiu są najważniejsi!

    OdpowiedzUsuń