poniedziałek, 21 grudnia 2015

Wyprawa cz. I

Hej Wam !

Piszę do Was z informacją, że mam złamane serce. Laura nie odwzajemniła moich sympatii, zniszczyła mnie i moje uczucia. Miłość jest okropna...nie wierzę już w trwałość czegokolwiek we wszechświecie. Postanowiłem odreagować, uciec od tego zgiełku. Zapragnąłem szukać swojego celu w życiu. Pierwszym miejscem do którego się udałem był Londyn ale tam też przeżyłem nie lada rozczarowanie. Poznałem tam dozorcę, pozornie bardzo miły i empatyczny mężczyzna jednak kiedy kazał zapłacić mi za miejsce w James Parku oburzyłem się ponieważ to jest nieetyczne płacić za to żeby móc spocząć w miejscu publicznym ! Ta sytuacja uzmysłowiła mi siłę pieniądza, jest to jedyna rzecz, która rządzi światem i ludźmi. Coraz więcej osób stawia sprawy materialne na pierwszym miejscu. Chyba tego nie rozumiem, świat jest zbyt skomplikowany.
Udałem się do Dover w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Siedząc na białej kredowej skale czytałem poezję mojego ulubionego poety- Szekspikra. Składam swoisty hołd   temu angielskiemu dramaturgowi, ponieważ czerpię z niego wielką inspirację. Na podstawie  fragmentu „Króla Lear” zauważyłem przepaść pomiędzy literaturą a rzeczywistością.
Kolejnym przystankiem w mojej podróży były Włochy, przeżyłem tam gorący romans z Wiolettą. Była wspaniałą kobietą, piękna, inteligenta, lubiła poezję...jednak jej wadą był materializm.
Przekonywała mnie o swoim głębokim uczuciu dopóki obdarowywałem ją klejnotami. Gdy wyruszyliśmy w nieznane a mój koń zgubił złote podkowy, zgubiła się i ona. Czy tylko ja mam takiego pecha ? Dlaczego tak jest ? Czy nigdy nie doświadczę prawdziwej miłości ?

6 komentarzy:

  1. Niestety też zauważyłam, że większość ludzi uważa, że za pieniądze mogą kupić wszystko. Świat staje się okropny i chyba nic na to nie poradzimy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety też zauważyłam, że większość ludzi uważa, że za pieniądze mogą kupić wszystko. Świat staje się okropny i chyba nic na to nie poradzimy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropne jest to, że światem rządzą pieniądze, Głowa do góry kiedyś znajdziesz prawdziwą miłość

    oczymakordiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie udało Ci się z Laurą, no cóż była dużo starsza, mówiłem Ci to, że może Cię nie docenić... dasz rade brachu!

    3maj się,
    Nad.Sof

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś znajdziesz tę jedyną... nie przejmuj się tym i idź do przodu. Napewno nie jest to osoba, przez którą powinieneś cierpieć.

    OdpowiedzUsuń