poniedziałek, 21 grudnia 2015

Za czy przeciw ?

Cześć !

Wchodzę w podziemny loch w kościele św. Jana, obok trumny królów polskich jest mały ołtarz tuż przed nim stoi okrągły stół z lampą i krzesłem. Jestem zamyślony ale postaram się Wam wytłumaczyć dlaczego tak dziwnie zacząłem mojego kolejnego posta. Mianowicie dzisiaj odbywa się spisek koronacyjny na który przyszedłem przebrany za podchorążego aby zostać wpuszczonym. Moje emocje biorą górę ponieważ podczas tego spisku zostanie podjęta decyzja o zabójstwie cara. Prezes i Ksiądz są przeciwko dlatego, że według ich przekonań taka decyzja jest nierozsądna, niemoralna oraz jest to wystąpienie przeciwko Bogu oraz tradycji polskiej. Obawa o splamienie honoru rycerskiego oraz zemstę za zabójstwie cara wygrywa. Jednak ja oraz Starzec uważamy inaczej, naszym zdaniem car powinien umrzeć aby Polska odzyskała niepodległość i będzie to tylko jedna zbrodnia wobec wielu wymierzonych przez Mikołaja I. Wyniki głosowania były jednoznaczne 150:5, jestem zawiedziony i zastanawiam się czy nie lepiej jest wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Czy powinienem to zrobić ? Czy to wszystko ma sens ? Jakie będą konsekwencje ?

1 komentarz:

  1. Nie rób tego! Nawet jak go zabijesz w czym to pomoże??? Na jego miejsce przyjdzie inny, a może być gorszy. Nie wygłupiaj się stary! Jakoś to będzie

    Pozdrawiam,
    Nad.Sof

    OdpowiedzUsuń